Овде можете пронаћи свеобухватне информације о идејама и решењима која наш покрет предлаже за бољу будућност наше земље и њених грађана 

Унутрашња политика

Унутрашња политика Србије

У наставку странице можете погледати наше предлоге и решења за различите питања унутрашњег уређења Републике Србије. Програм обухвата широк спектар иницијатива усмерених на унапређење квалитета живота, очување природних и културних вредности, као и одрживи развој државе. Ваше учешће и подршка су кључни за стварање боље будућности за све нас.
  • Преиспитивање свих приватизација и поништење свих које садрже незаконитости или су нарушиле виталне интересе Републике Србије.
  • Прекид монопола страног фактора у монетарној политици државе и банкарском сектору.
  • Избор руководилаца свих јавних предузећа искључиво преко конкурса, а на основу стручности.
  • Давање пречег права државних субвенција за отварање предузећа домаћим инвеститорима или припадницима српске дијаспоре.
  • Враћање у власништво државе свих стратешких предузећа и природних ресурса.
  • Враћање банака у државном власништву које су затваране кршењем закона и увођење пореза за стране банке у износу двоструко већем у односу на домаће банке.
  • Оснивање развојне банке Србије.
  • Укидање годишњег пореза на власништво некретнина.
  • Укидање цензуре на свим медијима уз законски регулисану обавезу непристрасног информисања.
  • Провера рада свих медија и кривична одговорност власника, директора и гл. уредника у случају утврђења неправилности у смислу објективности у информисању грађана.
  • Додела националних фреквенција у складу са законом уз могућност одузимања исте у случају прекршаја закона који то уређује.
  • Промена закона о информисању уз увођење личне прекршајне и кривичне одговорности у средствима информисања.
  • Враћање комплетног образовања у оквир државе у смислу наставних планова, израде уџбеника и иступање тзв. Болоњског система.
  • Контрола школских програма и одстрањивање свих неистинитих података, као и елемената индоктринације у смеру супротном од традиције српског народа, као и његових националних и државних интереса.
  • Обавезно познавање српског језика свих грађана Србије.
  • Фаворизовање домаћих научних радника и пројеката.
  • Кривично гоњење без изузетка свих носилаца државних функција и свих запослених у тзв. јавном сектору који су прекршили закон и провера њиховог материјално-имовинског стања и у оквиру њиховог окружења.
  • Промене у правосуђу које ће га учинити суштински независним, али не одметнутим од државног система.
  • Увођење смртне казне за најтежа кривична дела.
  • Укидање мораторијума и законски уређена либерализација права поседовања и ношења личног наоружања.
  • Законска дозвола одбране приватне имовине и употребом оружја у случају напада на исту.
  • Реформа полиције и законских регулатива у циљу повећања ефикасности и враћање позорника у полицији.
  • Промена закона о раду и повећање права радника уз увођење веће личне кривичне одговорности послодаваца.
  • Законско регулисање културних садржаја у смислу заштите државе, народа и традиције.
  • Укидање извршитеља и провера свих извршења, уз кривичну одговорност извршитеља уколико се утврде неправилности.
  • Закон о страним агентима који регулише рад невладиног сектора и који прописује одговорност организација и појединаца чији су ставови супротни виталним националним и државним интересима Републике Србије.

Здравље није само одсуство болести и слабости, већ свеобухватно стање  физичке, менталне и социјалне добробити. Уређење здравства и равноправна доступност свих сегмената здравствене заштите свим грађанима Републике Србије.

Да бисмо остварили праведну здравствену и социјалну заштиту појединца и породице,  залажемо се за:

  • Неприкосновено право на здравље сваког појединца.
  • Правно и природно заснованој регулативи (закони и правилници) и легислативи (институције укључене у систем здравствене заштите).
  • Право на здравље, заштита и поштовање појединца и породице, ослобођени интереса политичких и других монополних група.
  • Посебан програм заштите трудница, деце и омладине.
  • Поштовање потреба лица са посебним потребама.
  • Брига о радно способном становништву.
  • Обезбеђивање здраве животне и радне околине (чиста вода, природна храна, чист ваздух).
  • Повратак водеће улоге домовима здравља  у очувању здравља и побољшању квалитета живота.
  • Рационализација рада болница, медицинских и клиничких центара.
  • Израда стратегије развоја здравственог система заснована на релевантним подацима и статистичким закључцима.
  • Стратегију развоја здравственог система раде искључиво државне , домаће, институције уз строгу заштиту података.
  • Имунолошка заштита грађана на добровољном нивоу.
  • Системска помоћ породици и охрабривање младих да ступају у породицу.
  • Помоћ самохраним родитељима и социјално угроженим родитељима.
  • Забрана употребе генетског материјала из иностранства у процесу вештачке оплодње.
  • Лечење у иностранству из буџета Србије.
  • Бенефиције пензионерима у најважнијим сегментима који се тичу те популације.

 

Ове циљеве можемо да остваримо ако је:

  • Министарство здравља ван утицаја било које политичке странке, у служби народа, не политичке партије.
  • Министар здравља је особа од ауторитета, која својим угледом и стручношћу стоји иза сопственог рада и рада министарства.
  • Висок степен одговорности свих запосленику министарству и изграђена свест да су у служби појединца, породице и народа.
  • Повратак угледа у друштву свих здравствених радника на основу изградње достојанства које проистиче  из високо стручног образовања и професионалног односа, који омогућавају, пре свега, материјалну независност.
  • Укључивање приватног сектора у здравствену заштиту становништва на свим нивоима путем равноправног учешћа у рефундирању трошкова преко РФЗО.
  • Средства намењена здравственом фонду не смеју да се троше у друге сврхе.
  • Јавна доступност података о сваком „здравственом“ динару.
  • Рационализација запошљавања и текућих трошкова одржавања здравствених установа.
  • Јачање здравствене заштите у мањим срединама – обнова сеоских амбуланти.
  • Обнова праксе систематских прегледа одређених циљних старосних и професионалних група.
  • На основу добијених података ради се анализа здравственог стања становништва, која је основа за будуће планирање здравствене заштите.
  • Строга заштита  података појединца и групе – подаци се чувају у оквиру домаћих релевантних установа.
  • Институт за јавно здравље, заводи за заштиту здравља, медицински образовни системи су ван утицаја дневне политике и политичких странака.
  • Рационализација дијагностичких и терапијских процедура увођењем нових признатих, јефтинијих метода и поступака у оквиру традиционалне/комплементарне/алтернативне медицине.
  • Мапирање, формирање базе података о природним начинима исцељивања, чија успешност има вишевековну потврду.
  • Заштита лековитих биљних врста (од 10.000 признатих лековитих биљака, подручје Србије је станиште за  7.000), лековитих бања и посебних енергетских места.
  • Решење бројних дилема, наметнутих невероватно брзим развојем технике и технологије последњих деценија: сурогат материнство, абортус, еутаназија, трансплантација, манипулација геномом, транс-хуманизам, обавезна вакцинација и било која принуда која угрожава достојанство и интегритет појединца, породице и народа, тражиће се у Божијим и природним законима.
  • Повећање домаће туристичке понуде и субвенције у истраживању српске историје.
  • Субвенције и фаворизовање домаће пољопривреде.
  • Забрана производње и промета свих ГМО производа.
  • Субвенције за пресељење на село и помоћ у заснивању сеоског домаћинства.
  • Давање држављанства свим Србима где год живели.
  • Суштинско преоријентисање државе на ћирилицу и опорезивање латинице у привреди, а забрана латинице у државним структурама.
  • Историјско освешћење Србије кроз укидања институција које су заоставштина СФРЈ, уклањање симбола с јавних места, промене назива улица, тргова и топонима и враћање придева „српски“ у јавним институцијама (примери: српска војска, српска радио телевизија, српски фудбалски савез).
  • Увођење истицања заставе Републике Србије на свим јавним објектима трајно, а на приватним објектима када су државни празници.
  • Преиспитивање рада САНУ и његовог финансирања од стране државе.
  • Враћање комплетне имовине СПЦ.
  • Укидање суспензије о обавезном служењу војног рока и побољшање материјалног и друштвеног положаја војске и њених припадника.
  • Увођење независних државних инспекција за све области.
  • Уједначавање развоја свих општина.
  • Увођење институције референдума грађана о питањима од јавног и државног интереса.
  • Промена изборних закона и раздвајање термина председничких, парламентарних и локалних избора.
  • Укидање аутономних покрајина и ефикасна децентрализација државе.
  • Јачање безбедности државе уз затирање утицаја иностраних елемената на сувереност Републике Србије.
  • Успостављање електронских апликација домаће израде у целокупном државном систему.
  • Провера свих тајних уговора државе и страног фактора.
  • Забрана експлоатације сировина које би могле у том процесу могле угрозити здравље становништва и изазвати еколошке инциденте.
  • Повећање рудне ренте.
  • Преиспитивање рада ЕПС-а и реформе ради веће ефикасности целог сектора.
  • Забрана рада тзв. мини-хидроцентрала.
  • Државна контрола цена најважнијих енергената и укидање двоструких маржи.
  • Провера честица у ваздуху у смислу загађења, тражење узрока, као и провера индиција о запрашивању опасним материјама из ваздуха и складиштењу и спаљивању радиоактивних материја у Републици Србији.
  • Максимално пооштравање законских регулатива у смислу чувања животне средине, без усклађивања с тзв. Зеленом агендом.
  • Системско пошумљавање Републике Србије и велико чишћење река, планина у целој земљи.
  • Државна помоћ у реализацији културних пројеката од значаја за српски народ и државу.
  • Професионализација спорта, помоћ школском спорту и увођење приватног власништва у клупским нивоима спорта.
  • Заштита посебности свих националних заједница у Републици Србији у складу с Уставом Републике Србије.
  • Повећање безбедности на путевима побољшањем инфраструктуре и кроз систем образовања.
  • Законско регулисање грађевинске индустрије и провера свих досадашњих пројеката од националног значаја.